Måndag 08.12.08 - Läge för att börja packa !

Hola ! helgen har juh då varit lagom fylle & en massa annat skojj :D döötrevligt har jag iaf haft !  vilket jag tackar för...
Denna veckan kommer vara heelstressig, massa jobb, visma spcs utbildning på onsdag i malmö, julfest på wallmans mä jobbet i hbg på torsdag och flytten från vittsjöhåla till helsingborg kommer att ske på lördag... alltså 5 dagar kvar och jag har ikke börjat packa än, jisses, borde nog börja göra de...

Detta blev då helgens låt, så jävvra naijs... tyckte nog iofs inte mina grannar efter tjugonde gången på maxad volym kl 4 på natten...tror faktiskt dom vill plåga mig till döds vid detta laget, tur att man flyttar snart då...

 


_________________________________________

älskar denna låten.. så fiin... - [U2-Electrical Storm]

you're in my mind all of the time
let's see colours that have never been seen
let's go to places no one else has been

_________________________________________


och i fredags hände de äntligen... min nya mobil kom, yaaay... se hur länge jag får behålla denna da, hehe :) !?
har även bytt tillbaka till mitt vanliga nr igen.. haha :D
här är den, min nya super häftiga mobil...haha !

Sony Ericsson K660i



back to work...
over-and-out !

Kommentarer
Postat av: André

hihi finns inte mycket att klaga på idag =))) pussssss

2008-12-08 @ 15:32:50
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, håll nu hårt i telefonen :p

men hallå, malmö på onsdag? hör av dig för fan! :)

2008-12-09 @ 10:35:37
URL: http://vodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0