Måndag 15.12.08 - mycket kan hända över en helg !

Saluuut ! dom senaste dagarna har varit kanonen... torsdags var de julfest mä jobbet... först åt & drack vi på wallmans -riktigt bra förfest ställe, ska heltklart dit fler ggr... sen efter det så bar de av till cardinal så de blev sängen kl halv 4 den torsdagen, riktigt jubbigt att jobba i fredags säger ja bara, men heellyckat blev de:D... fredagen gick åt till att jag, melle & mattias packa ner hela min lägenhet, tog ett antal timmar sen så blev de att dra på inflyttningsfest hos zandra, mycket trevligt! ... lördags blev man väckt kl 9 av mammisen för att sätta igång flytten till Ramlösa (hbg) vi var några stycken så allt gick helt perfa... tack för all hjälp :) ! sen så när man var färdig mä de, var de bara att göra vid sig och dra till Eslöv, jisses asså eslöv, hur kan man välja att bo i eslöv, hör juh bara på namnet hur illa de e.. eeeslöööv :p iaf så hade beabus&johan inflyttningsfest... riktigt naijs lägenhet & döötrevligt blev de allt :):)

så imorse så hade man ca 3 min till jobbet, lite skillnad från förra veckan då de tog drygt en timme :D YAAY !
______________________


tröttnar aldrig på denna låten, allmänt sjuuk video men ändå :D haha

      
Nomy - Cocaine

 

Näe nu ska ja sätta igång mä mitt jobb, dags för lite måndags möööte....
over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0