Fredag 28.11.08 Sommar&Festival

Tjoho! Hade en kanonens bra start på dagen. 10 mils körning till jobbet och ett försök slå mitt tidsrekord, vilket ikke gick något vidare pga för mycke söndags trafik, samtidigt så lyssnar jag på världsbra musik; svenska akademin - timbuktu - johnossi -mando diao - Matisyahu. Så nu är längtan efter festival förbannat stor, vilken känsla asså. Ge mig sommar&festival!!! ...nähepp, får väl nöja mig mä att det är fredag iaf :)

Jahopp, va händer i helgen da?! Imorn är det iaf storfirande för Laijnus, så idag är det nog läge för mig å Sissela att shoppa lite paketer. Ikväll da?? hmm, inga planer som vanligt men alltid händer det något skojj, vilket brukar innebär dans&förtäring av öl :) !


_________

-Melllä, det är KAFFE som gäller efter jobbet, så du VET :D  

Fredags PEPP!
Timbuktu - Tack för kaffet




Ha en trevlig helg GOTT FOLK!

over-and-out!

Kommentarer
Postat av: Jim

jasså du har också hittat in i blogg världen nu.. välkommen i gänget...

ha de fint



/ J.

2008-11-28 @ 09:50:02
URL: http://zapharibergen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0