Torsdag 27.11.08 - Det var bättre förr

ALOHA! det var allt en aning jobbigt att komma upp imorse eftersom de blev lite födelsedagsfirande för linus igår.
Mycket trevligt blev de allt, var några vänner som drack några öl och lyssnade på en massa massa braa 50,60-tals musik. Älskar den musiken från den tiden, kan inte bli annat än lyckligt glaaad. -ta mig tillbaka till 60-talet!!!

DET VAR BÄTTRE FÖRR!

Dion - Runaround Sue  * Chubby Checker - Let's Twist Again
The beatles - Twist and Shout * Del Shannon - Runaway




Ja, så fick man då sin nya mobil igår, den som dom lovade mig att mitt
3-abonnemang skulle fungera i... men IKKE!
Förbannat lurad blev jag, självklart så fungerade juh inte. Så har skickat ett hot-mejl till dom, verkar inte alls göra någon skillnad eftersom dom inte skriver tillbaka. Men fick tipset om att kasta mobilfan i huvuet på den som sålde den till mig, vilket jag håller på att överväga starkt just nu.. jedeje, löser la sig nån gång :) !

16 dagar kvar till flytt & feeest, skrev juh som sagt på kontraktet igår,
gick attans bra :)
___________

                                           Dagens Låt!
      LE TIGRE - DECEPTACON   /så sjuukt bra låt, videon klart bäst! 
                      antligen älskar eller hatar man den???

 

Näe, läge för att sluta skriva nu. Snart dags att åka hem. CIAO!

over-and-out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat. har de inte svarat på mailet om telefonen? de jävlarna! du borde ringa o skrika på dem!

puss

2008-11-27 @ 21:17:13
URL: http://amanda.screwup.se
Postat av: amanda

gött att höra att de skithögarna kommer fixa så du kan ha en telefon! :D vad händer imorgon sköna höna? puss

2008-11-28 @ 04:13:13
URL: http://amanda.screwup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0