Tisdag 07.04.09 - östermalm.

har haft en riktigt bra helg !  
vädret har vatt
perfa
vännerna är underbara<3
festerna har vatt döö
roliga
folket har bara vatt
BÄST
och jag har mått/mår sjukt
bra



& igår ringde min käre fader och berätta att de finns en lägenhet till mig på Östermalm (hoppade av lycka!) och jag och mamma sitter och funderar ut på hur jag ska lösa allt ekonomiskt, men vi har början av en plan nu iaf ;D men de börjar bli lite tidspressat, men de fixar nog sig. måste boka personligintervju me skolan, sen bär de av upp till stockholm, ska titta hur min blivande lägenhet ser ut me, woho !

efter jobbet igår, så åkte jag hem till mammiii & kollade på Madagascar 2 (rooliiie) musiken i filmen var så himla bra. så är juh bara tvungen att lägga upp två av dom :)

[Will.I.Am]
 - 1.The Traveling Song 
                       2. I Like To Move It



                            



                               


over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0