Torsdag 02.04.09 - på rosa moln.

Åhh Hepp Hepp ! Fiiiiine väder ute idag, så naijs säger jag bara.
igår kom min käre mammi hem från australien, trevligt värre :)
fick en massa kläder, väskor, skor & 2 glajjor. så snäller min mor<3
och så har man juh då fått sin nya balla mobil, älskar den :D 

imorn är det fredag, vilket är underbart.
hoppars på lika fint väder imorn som idag, hade vatt perfa!

[ sthlms planerna rullar på (: ]
_______________________

känner att idag är en sån CK -dag !
PÅ ROSA MOLN
-en låt som hängt mä hur många år som helst. 
men är fortfarande lika heeel-skööön ;D




                                       Ta dig tid att kliva
                                     in i min värld ett tag
                                 där är man glad var dag
                                      finns inga obehag
                                    men allt av alla slag
                                 o inget lyder någon lag
                                          o allt är gratis



over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0