Fredag 06.02.09 - utgång i hbg ikväll !

yaay.. de e fredag... fyfan jag älskar verkligen fredagar... lätt den bästa dagen i veckan :D sitter på mitt kontor tar en lite paus från mitt arbete för att skriva lite... musiken strömmar ut från mina högtalare och jag e heelglad... min älskade malin bestämde sig igår för komma hit till mig i hbg idag... tack tösen... så ikväll blir det utgång i helsingborg... vilket vi behöver... "dansa dansa era jävvra svin" - som frej sjunger ! imorn är det kstad som gäller.. alltså en heelplanerad helg av massa roligheter.. underbart...
åh snart är det inflyttningspartajj hos mig, NI vet NÄR det är ;D

         nettan&malin '  :) <3

_____________________________

*** Tänkvärt !
***

"om du väntar tills du är säker på att det är rätt,
kommer du förmodligen inte att göra mycket av något"

______________________________

aja, får la snart återgå till mitt arbete...
först lite musik såklart... e på värsta party/dans humöret juh !


Basic Element - Touch You Right Now



Ha en förjävvra brao helg GOTT FOLK !

over-and-out !

Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 14:22:43
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0