Fredag 13.02.09 - händer denna helgen da ??

ojoj fredagen den 13:de idag, läääskigt... eller NOT... livet är mer intressant me lite spänning.. och imorn är det alla hjärtans dag, sååå överskattat !  så vad händer denna helgen da? snälla ge mig nåt givande.. har varit sjuk hela veckan och är fortfarande inte på topp.. men pallar inte att vara uttråkad längre.. så vafan, var gäller de ikväll ??? kstad kanske, humm.. aja, de löser sig alltid :) ! förra helgen var iaf riktigt skojj.. partajj i Hbg me malin och sunken, galet roligt hade vi, haha.. åh lördagen var ännu bättre med fest hos linnéa i kstad, har inte skrattat så mycke på länge... åh efter de blev de hässlehåla, qbar&efterfest, sjukt roligt :) tack alla !


The Prodigy - Omen                       gaaalet bra låt, favvo just nu !


Martin Solveig - One 2 3 Four                            PARTY PARTY !



ha en heelbra helg alla.. PUSS ! ...        hoppas vi ses ;)

over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

isch, har du också varit sjuk? både jag o håk har varit helt förstörda. jag har typ vilat o tyckt synd om mig hela veckan så de är inte allt för lockande att vara uttråkad ikväll igen, särskilt inte när de är fredag. hör gärna av dig om det händer något spännande! :P puss.

2009-02-13 @ 14:11:45
URL: http://glis.blogg.se/
Postat av: lisa

jo, det hade varit trevlans! dock har jag minimalt med pengar, nästintill inga alls. fast har jag lite vin kvar i en baginbox! :P dessutom så är de ju gratis inträde. hurm, vad tycker du? puss <3

2009-02-13 @ 16:05:00
URL: http://glis.blogg.se/
Postat av: lisa

tack själv nettis :) det var roligt att se dig igen, har saknat dig! puss <3

2009-02-16 @ 12:30:45
URL: http://glis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0