Fredag 20.02.09 - WOHO !

NileCity 105,6... Gomorron, gomorron, gomorron! Vem är det jag tjotar med?

är på så underbart humör, de e fredag och jag ska parta hela natten lång, yaay :D

satt och tänkte på jackass igår och kom å tänka på Brandon DiCamillo känd för sina roliga imitationer och sina freestyleraplåtar... och jag tyckte alltid han var så jävvra rolig när ja var mindre...

Brandon Dicamillo - Chinese Freestyle  
.döö längesen, såå dåligt att de blir bra :D haha


_________________________________

glömde juh att nämna igår att jag och min kära mobil firade en månad igår... har varit ute varje helg och jag har fortfarande kvar den :D:D hahaha inte illa. ett tagsen jag hade en mobil så länge ; )

..och eftersom jag av nån anledning börja tänka på snowboardåkning ; )     
lycka till ( : 
så är det ett måste, att höra på denna låten !

Blur - Song 2                                                                               


__________________________________

och nu är det ännu en fredag och en helt ny helg, UNDERBART !
blir att dra sig tillbaka till de old hood, och antagligen blir de att dra till kingan och festa loss ikväll?!  :D


så en gammal låt, för de gamla minnena... videon e heeel weird men asball !

Mindless self indulgence - Shut me up



Ha en fede helg, gott folk...

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0