Måndag 16.02.09 - humöret är på topp :)

Hejhopp ! helgen har varit mycket givande, impulsiv å jävvrigt rolig... fredagen blev de förpartajj hos Lis sedan buss in till hlm för att festa vidare på qbar... blev en massa snack, tequila-shots, biljardspel å andra trevligheter... blev en lång och skojsig natt, heelkul :)<3 Hade en underhållande och bakfull lördags-eftermiddag, vi var på jakt efter kaffe, men inte blev de något av de, haha :) ! sen på kvällen var jag döö-uttråkad, så beslöt mig för att dra hem till hbg igen... så kom Bea älsklingen me några flaskor vin och så hade vi min flaska baileys... haha satans kul hade vi.. och när kl blev 02.00 så kände vi att de var läge för att dra ut.. så vi hamna på Tempel, dom har juh öppet till 5 på lördagar, så de var naijs ! massa alkohol, dans och prat me nytt folk, trevligt trevligt :) Tack vännen för att du rädda min lördag <3 haha, fattar dock inte var du har gömt min ena lägenhetsnyckel... den hittars väl nån gång :D


The Verve - Bittersweet Symphony



Ha de bäst ni alla...

over-and-out !

Kommentarer
Postat av: André

Nu har jag börjat blogga igen =) så nu kan du läsa eländet.. hahaha pusss söt

2009-02-16 @ 18:06:47
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: André

Verve... svinbra för övrigt..

2009-02-16 @ 18:07:49
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0