Onsdag 04.02.09 - lite musik !

lite musik som påminner mig om hur mycke jag längtar efter sommaren. efter festivaler och andra festligheter som man räknar ner varje dag. ååh och en utomlands semester, min plan är juh fortfarande att jag ska fira min 21.års dag i New York, fyller juh den 4 juli (USA:s nationaldag) så det blir juh bara ett måste  !

                                                                                                                                                                                                    

                                                                                                                                                                                                                                                  FF 
(94' d k)


Young Ivy & Blänk - Shirt Off



Jay-Z - Brooklyn (Go Hard)                          ...jävvrigt NY låt, braao som attans !



over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0