Onsdag 18.02.09 - confusion never stops

ååh det är värsta vår-vädret ute, helt underbart.. snön är borta, solen skiner, inga moln och fåglarna kvittrar, LOVELY !
har börjat fundera på vart man ska åka utomlands i sommar?!?! får juh bli USA i juli iaf, men vill nån stans mer, humm... (ska du me, har du ett förslag ???)
aja, nån stans ska ja iaf : )...
79 dagar kvar, sen så är det fegen som gäller *lycka*


22/8-09 sthlm ' COLDPLAY <3


Coldplay (feat Jay-Z) - Lost



Just because I'm losing. Doesn't mean I'm lost


over-and-out !


Kommentarer
Postat av: ml'Ä

betala min biljett och jag följer gärna med! eller bara håll tummarna om att jag får jobb snart så kan jag kanske tom. köpa en egen!

ehm, ang. frågan; made in paint.

(: puss

2009-02-18 @ 22:27:28
Postat av: lisa

haha, jag ska börja plugga, snart! men de är dumt o stressa :p

2009-02-19 @ 11:28:25
URL: http://vodevil.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, men då borde vi fan köra ihop nått! jag har ändå ingen koll på va som händer :p haha, jaa, om typ 2 månader ska jag plugga till undersköterska :p

2009-02-19 @ 14:51:13
URL: http://vodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0