Tisdag 03.02.09 - Allt blir vad man gör det till !

mitt 2009 har inte börjat allt för bra, och eftersom min personlighet inte tillåter att man deppar sönder så är det bara att gilla läget... tror inte på att det finns något som heter otur eller tur här i livet, saker å ting händer av en anledning. och eftersom jag står hårt fast vid mitt amor fati, så är det bara att försöka se den möjlighet, att varje dag har chans att bli den bästa i sitt liv, trots de motgångar som ibland kan uppstå. ist för att tänka på allt negativt som händer än, ska man ist varje morgon direkt när man vaknar, räkna upp minst 4 saker som man är tacksam över (som ex att man vaknar varje morgon) då känns alla dessa små vardagsproblem som väldigt löjliga och man inser rätt snabbt att lägga nån större tanke&energi på de smådåliga är inte lönt.
För inte fan mår man bättre av att tänka på allt som man anser är dåligt... 
SE & TA VARA PÅ DE MÖJLIGHETER DU HAR OCH VAR TACKSAM ÖVER DE DU FÅR 
-följ ditt hjärta & använd ditt huvud !


:)
fegenfesten'  95 dagar kvar
coldplay live sthlm'  22/8-09




___________________

ingen talar mer sanning än Coldplays texter
" if you never try you'll never know
Just what you're worth"
                                                          - fix you  <3

over-and-out !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va bra skrivet! önskar att ja kunde tänka mer så...

<3<3<3

2009-02-03 @ 18:36:16
Postat av: André

bra min pärla =) pusss

2009-02-03 @ 21:05:26
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: André

bra min pärla =) pusss

2009-02-03 @ 21:06:49
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0