Tisdag 17.02.09 - SoooL .

det är väldigt sällan jag upplever musik som berör mig på ett så obeskrivligt sätt... fylls med en massa olika känslor i hela kroppen och blir totalt lycklig.. och jag vill aldrig att att den känslan ska försvinna... inget kan slå känslan av extremt bra musik... så mycke sjukt jag varit me om så är det musiken och tron på amorfati som gör mig till den jag är... som får mig stak nog till att orka me de svåra och som får mig att se de ljusa i allt de mörka... vilket jag är glad för, annars hade ja nog vatt heelknäpp vid detta tillfället...
vet att jag är stark och gjort saker&ting som inte många hade orkat klara av...
...Att existera är enkelt - För att leva krävs mod...

<3
' Depeche Mode - Enjoy the Silence

' Coldplay - Clocks
' Matisyahu - King Without A Crown
' Blue October - 18th Floor Balcony
' Natty - Bedroom Eyes

"music is the key to my soul"



_________*******************_________***

såg ett stjärnfall för första gången i lördags... vet att man brukar önska sig något då, men konstigt nog kom jag inte på något... att bara få uppleva ett stjärnfall räckte tydligen för mig !  

_________*******************_________***



Natty - Bedroom Eyes                 ' är helt förälskad i denna låten ! <3



We stay up late and talk about our dreams
Oh how they differ but we'll make them meet
See she's got ambitions, and I've got visions
She's doing hers, I'm doing mine
Keep telling her that we'll be fine





Sooolen skiner idag & de e döö underbart : )
ha det bäst !

over-and-out !


Kommentarer
Postat av: Nea

<3<3<3

Du är stark tösen! Önskar att ja hade kunnat tänka lite mer som du gör... men Tyvärr tror ja inte på ödet...



Mkt bra låt!!!

2009-02-17 @ 13:03:34
Postat av: André

Blue October... vilken låt..den är dööö bra

2009-02-17 @ 15:47:49
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0