Tisdag 24.02.09 - finns även dåliga dagar.

om jag hade förlorat dig i lördags, så tror jag inte hade kunnat leva me det.. verkligen ledsen för det som hände, vet att det inte är mitt fel, men på något sätt så kan jag inte hjälpa att det känns så ändå.. är så glad att du mår bra och att du fortfarande lever. får vara mer rädd om dig vännen, förbövlen : ) så säg till och vila upp dig så vi kan ses sen<3
____________

inte ofta jag har en dålig dag, men när dessa dagar kommer så är det de dåliga minnena som psykar..
plågas av tankar från dåliga minnen som inte vill försvinna..
och det kommer dom aldrig att göra heller..
många som tror dom vet... ingen som vet exakt..
söker inte medlidande..bara ett värdigt liv !
en dag kanske hämnden blir ljuv
____________

nog om de skitet.. de är underbart vårvädret ute och det är så hääärligt : )
hade världens roligaste helg på länge.. blev värsta fylle snöbollskriget i lördags natt, jag och alla pöjkarna..
i 3 timmar, gaaalet roligt.. en aning orättvist att dom kastar fan så mycke hårdare, fick en på halsen och en i huet som inte va allt för skönt..
och har blåmärken som satan nu.. haha
men fick nog in några bra smällar också :D
TACK vännerna mina : ) !



Death Cab for Cutie - Title and Registration <3


and here i rest where disappointment and regret collide
when i'm lying awake at night

over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

Nettan, jag älskar dig!

2009-02-24 @ 12:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0