Torsdag 05.02.09 - partajj närmar sig !

wahoo ! idag så försov jag mig, (igen), ikke min mening men sov så förbannat gott. så e det torsdag idag ja, bara en arbetsdag kvar sen e de en ny helg å nya äventyr :D så blir de kstad på lördag, fira Nea som fyllt år, kommer bli heelskojj :) ut å träffa nytt folk är aldrig fel :D fast har juh blivit rätt mycke utgång den senaste tiden, men klagar ikke, däremot klagar mitt konto en aning, men vafan bara att ignorera he-he ! 

( gbg   23.01.09-25.01.09  meundmellää )
fulla & glada :D

______________________________

"find out what you want before it's too late"    
- hatar att inte veta hur saker & ting ligger till, sluta tänk å bara säg !
vet att de inte e något vidare lätt, men att inget veta är jobbigare...

______________________________

Lever för musiken !
Pakito is tha shiit, technoooo <3

- you wanna rock
- living on video
- are you ready
- blue moon city

Pakito - You Wanna Rock



over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har faktiskt inget inplanerat ännu :) händer det något på fredag? puss

2009-02-05 @ 12:08:45
URL: http://glis.blogg.se/
Postat av: lisa

ja! det tycker jag att du ska minsann. så blire lite party? :) lustigt att det inte lockat dig att gå ut i hbg istället för vittsjö/hässleholm :P hihi, men det kommer nog. trivs du? puss

2009-02-05 @ 19:05:01
URL: http://glis.blogg.se/
Postat av: marielle

årh. jag har lagt märke till mitt sepe-finger på det fotot. piniit! :$

jag har tråkigt. ringer dig. pussa!



2009-02-05 @ 19:17:53
URL: http://lookofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0