Torsdag 19.02.09 - för att vi lever fredag hela månan

är dööö tröööt, har sömnproblem till MAX... minna grannar tar kål på mig.. jag svär dom är vampyrer.. varenda natt är likadan, ALLSÅNG OCH GITARRSPEL (t.o.m hudfan ylar mä)... och natt börja dom även dammsuga.. vem fan dammsuger kl 2 på natten en onsdag ??? funderar skarpt på att snickra ihop en "vitlöks-brevbomb" humm.. nästa helg ska hämnden bli ljuv, kan ja lova.. och nästa helg igen & nästa igen & nästa igen osv. tills jag är döv och min lever inte pallar trycket längre.. de blir heel bra !

har i stort sätt bara lyssnat på svensk musik idag, skumt...
massa från den gamla goa tiden :D
haha jisses min musiksmak asså...
så mycke som ja tvinga er att lyssna på som ni hata, sry  !
i love u all

Maskinen VS Chris Kanaki


________________________________________


Las Palmas - Kollar på TV                               (02.03 sek)  BÄST :D haha


Vad är det jag gör, sitter uppe till 3
Betar av en massa skräp på min TV
All denna tid, mitt liv jag förstör
Va fan e det jag gör
Risiga komedier och poliser från "där borta"
Sätter mig i soffan glider bort börjar softa, softa, softa...

__________________________________________

snön har kommit tillbaka igen, blir så lessen... vill ha sommar nu juh...
men det är iaf fredag imorn, YEAHHOOO !

ha de bäst

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0