Fredag 23.01.09 - Göteborg here we come !

Whata F ! vilken bra start jag haft på dagen da.. NOT... Först när jag vakna ser jag att de snöar, varför i helvete ska det snö idag för när jag ska köra en jävvra massa mil. Sen när jag är påväg till jobbet, så krockar jag nästan. eller rättan sagt en IDIOT jävel såg inte mig och körde nästan in i min bil, gaaaaaaa, säger jag bara. Fick iaf TUTA en jävvra massa, å de var juh skoj :D he-he ! Näe nu ska man jobba flitigt fram till tolv, då töserna kommer. Sen är det systemet, donkan och köra upp till Göteborg som gäller :) Kommer att bli riktigt kul, vi ska bara hitta till hotellet också ^^



Party Party...  BRA LÅT x3 !


DJ Felli Fel - Get Buck In Here  (Villians Electro Remix) 




________________________

Diggar denna bruden som attans !

Sophia Somajo - I-rony



Sophia Somajo - Stockholm Calling



Ha en för jävvra rooooliii helg GOTT FOLK... för det ska vi ha :D

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0