Fredag 30.01.09 - :,( Vila i frid min vän !

Vila i frid min vän
Linus Bengtsson
* 20 mars 1987 - 24 januari 2009
minnesklipp: --> ( http://www.hultsfredsfilmen.se/ )

fick det tråkiga beskedet i söndags när jag var i Göteborg att en underbar, rolig, heelskön vän inte längre finns hos oss. trodde inte att det var sant, ville inte tro att det var sant, tror fortfarande inte att de e sant. e så sjukt jobbigt att acceptera.
linus, har så himla många fiina minnen av dig både från förr & nu och dom kommer aldrig aldrig att glömmas.
hade inte en tråkig stund me dig. du var verkligen ett partydjur och levde varje dag som det vore din sista. 
du berörde så otroligt många människor, så den sorg du efterlämnat dig är extrem.
du finns i våra tankar & hjärtan, NU OCH FÖR ALLTID !  Tack för alla minnen. Saknar dig min vän ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0