Onsdag 21.01.09 - Vad ska jag säg???...

...det är onsdag och snart är det helg igen, yaay... så jävvra härligt ! Sitter i min nya lägenhet i helsingborg/ramlösa lyssnar på en massa bra musik... har äntligen accepterat läget av att vara helt ensam ifrån allt och alla, ses juh om helgerna :) <3
...When you're all alone. We become your home. We're the music...

sitter och funderar en massa på hur min nästa tatuering ska se ut, har asa många idéer... ska täcka en hel del av min vänster arm... kommer bli satans bra asså :D


hörde en söötelåt på MTV nu ikväll har nog lyssnat på den 30 ggr redan så grannarna kommer nog snart att mörda mig... men den e så jävvra sööt asså...hahaha ! Malin du kommer att älska den :D:D

Howie Heart - I'm so in love




...näe nu är det nog läge för att göra lite FOOOOD...

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0