Måndag 01.06.09 - SiESTA! '09

Fyfaaan va lyckat siesta blev i år. 4 galna party dygn (ons-sön) Hade så sjukt skojj och längtar en massa nu till nästa år. Det blir asså bara bättre å bättre. Vårt balla camp SPL (skånska partylandslaget) var mycke större i år. Och folk från hela stället drogs till oss och vår underbara musik. TACK alla som gjorde denna festival så härligt-galet-sjukt BRA !

Band som jag kollade på i år blev.
Mando Diao
Lazee
Dead By April
Parken
Timbuktu
________________________________________

lite pics !



   

   



_________________________

Anti-Flag
ett mycke bra band jag missade att se :/


 

HA DE BÄÄÄÄÄÄST GOTT FOLK !

ps: fick en brorsdotter i fredags, så sjukt söt. hon ska få namnet Emilia efter mig.
vilket jag då heter i andranamn & jag får även den stora äran att bli gudmor :) love !
<3


over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

naaaje, inte än! har du kunnat köpa den än? ge mig mina skattepengar! duu, jag funderar fan på de! men de blir fest på fredag då! jobbar på söndagmorgon!

2009-06-04 @ 10:50:04
URL: http://vodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0