Tisdag 09.06.09 - Running To The Edge Of The World.

Tjoohej ! ännu en arbetsvecka är här..men tiden går fort.. i helgen så var de som sagt student och jacuzzipartajj..mycke trevligt får jag säg, hade dööö skojj! Tackar vi för :) & redan på fredag är de ännu en studentfest / (50 årsfest), man ska gå på, vår kära Laijnus..äntligen är snart skolan över för dig, hääärligt..sen så fyller hans moder 50.. så megaparty blir de nog allt :D och på lördan blir de att köra upp och hämta Varbergs snyggingen;) för att sedan dra vidare till Fegen och partajja..tvingar me mig Laijsa ;D och jag hoppas fan du hittar bättre än jag asså..hahah !

VILKA SKA HÄNKA MÄ UTOMLANDS ???? iaf så har jag & lisa börjat checka rundor på lite sistaminutenresor, måste verkligen åka nån stans i sommar.. bli lite brun, bada och parta röven av sig är juh alltid trevligt ! blir nog bra ?



      lisa und me  ! 

________________________________________________________________




WooOHooO ! 17 dagar kvar till metaltown....GYTT !
& jag ska verkligen gå och se Marilyn Manson :D

GÖTT SKIT! NAIJS BAJS!

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0