Torsdag 11.06.09 - happy and flumm.

tjooohejsansvejsan! blev ett äventyr till halland igår efter jobbet..woho jag hittade.. med LITE hjälp iofs ;) men ändå.  hehe.. blev en riktigt bra dag,  så den långa färden blev lätt värd de..ibland kan livet faktiskt vara bättre än bäst..beroende på vad man väljer att göra med sina dagar..var impulsiv . DO IT ! säger jag bara. Iaf så känns inte min arbetsdag alls tråkigt jobbig idag, så tack för de(: !  jag ÄR snäll ;)
_______________________________

så hääärligt att de snart är helg igen.. för imorn ÄR de fredag ! DU är fredag !
ey, sluta nu va ;p [obs: är lite lätt störd]
en helg fylld me
underbara vänner
student/50års fest
vittsjödagen
PARTYfabriken
barrunda
Varberg
Fegen
bartömning.. alltså FÄÄÄST ! de gillar vi.
____________________________

              


FLUMM FLUMM FLUMM FLUMM ! 

                                    så jävvra sjuuuk att den blir ball !  ;D





over-and-out !

Kommentarer
Postat av: sla

ohe nej inte du med, kan inte folk glömma färska prinsen (:

2009-06-11 @ 18:58:20
Postat av: Nettan

men Sis, den är juh braaa ;P

2009-06-12 @ 08:59:14
Postat av: sla

jo jag får väl lära mig att tycka om den,

den kommer väl tjatas :)

lövjo

2009-06-12 @ 14:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0