Fredag 06.03.09 - rubrik

trööööt, försov mig idag.. vatt en tuff arbetsvecka, jobbar juh för två personer
till den 6 april.. jag kommer att dööö..
aja, igår fick jag iaf min nya dator & mitt nya bredband, funkar heelPERFA  :)

ikväll blir de utgång i helsingborg me malin och nea, skojj som vanligt ska vi ha.. denna afton blir de nog tivoli som besökes, har juh inte vatt där än, så får se efter om de är något roligt place.. och imorn blir de nog att dra till malmö för att fira Laijsa som snart fyller år.. så en bokad helg asså, underbart  ! :D

näe dags att jobba vidare så att man kan få åka hem sen och ta en OEL,  yammiii
______________________________

[The Fashion - Like Knives]
         en gammal godig, helt klart vår partylåt !





Ha en NAIJS helg, för det ska jag ha ( :  !

over-and-out !

Kommentarer
Postat av: André

haha så är det.

man kan ju inte springa runt och vänta på att livet ska göra någonting med en utan man måste ju göra någonting med livet.



haha döö smart lät jag =)



nu är det helg!!! weeeeeee =)

2009-03-06 @ 16:50:01
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0