Fredag 13.03.09 - var de inte precis fredagen den 13 ?!?! eeh ååkej

sist de var fredagen den 13, som var väldigt nyligen. så hade jag en riktigt roolli & bra fredag, så hoppas på att denna blir lika lyckad :D ska juh som sagt tillbaka till de "old hood" i helgen och kalasa me vännerna.. ska bli en jääla fest.. ett helt badhus för oss själva, åka vattenrutschkana, bada bubbel och en massa OEL drickande :D fett naijs !

näe dags att jobba litta så man kan dra lite tidigare idag ^ ^
ja är så jävvra grym på mitt jobb, diggar mig själv asså :D bääst !

HA EN SKÖJJSIG HELG.. allt blir va du gör de till. bara rätt inställning som krävs.
- and that's what makes my life so fucking fantastic !





BOMBSHELL ROCKS
mycke bra svenskt band . ett tagsen man lyssna på dom nu ( :






nothing left to do nothing left to say
cuz i'm already on my way

i'm always on the move
until i find my place i look for something new



over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

jag pratade faktsikt med malin precis!

& "det var klart jag fick det" :)

när drar du dig emot trakterna idag?

pusskram.

2009-03-13 @ 10:11:44
URL: http://glis.blogg.se/
Postat av: melle

ja den låten gick på repeat ungefär. kommer ihåg att vi hade ett kassettband (;D) i bilen med dem, som vi alltid lyssnade på. en annan låt dock som var min favorit. men vi ses sen baby :) KRAM.

2009-03-13 @ 10:49:46
URL: http://lookofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0