Fredag 20.03.09 - It's a beautiful day .

supp, så var de fredag igen.. jisses veckorna går verkligen satans fort,
men klagar ikke, vill att sommarn ska vara här NU ! idag ska malin älsk komma
och besöka mig på jobbet. lilla snuttan har lyckats bryta sin hand =/  aww..
jahaja så har min kära duva kommit tillbaka igen, det ända sällskap jag har
när jag är ute och röker på jubbet ^ ^
här är han :D haha


Efter jobbet blir de att åka tillbaka till vittsjöhåla ännu en helg,
vänner som fyller år och en pappa man ska säga bye till.
Med sånt fine väder som vi har så kommer det bli en toppen helg :)

och så ska man juh hämta ut sin U2 biljetter som kommit idag, yaay!

Vill ha sommar NU !

btw, sthlms planerna är i full gång. detta kommer att bli av ! :)
_______________________________________

PEPP PEPP PEPP PEPP PEPP !
& dom här ska man se i maj :D



                        Mando Diao -dööööö bra band !  


HA EN KANONENS FIIN HELG !

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0