Måndag 23.03.09 - allt känns så sjukt bra !

har varit ännu en dag med jobbig träningsverk. blev juh en massa pingis och öl i fredags me vännerna, riktigt skojj å fan va grymma vi är ;D och lördan var ikke dålig den heller, fira tvillingarna persson som fyllt 23 :) tackar för ett rooliit partajj !

arbetsdagen har varit lite halvdryg, men det är juh måndag som sagt. men sen så bestämde sig malin vännen för att komma och hälsa på. sen blev det att dra hem till mig och laga mat och dricka kaffe, mycke trevligt :) och när jag kom hem märkte jag även att jag fått post från skolan i stockholm som jag vill ansöka en plats på. så fått en massa info om de olika utbildningarna och ansökningsblankett :D så nu jävvra är det bara att välja och söka, kan juh alltid hoppas på att de finns en plats i september, hade vatt riktigt naijs !


SAE institute STHLM ! :D

__________________________________________________________

En låt som absolut måste lyssnas på

The Cardigans - Erase/Rewind.2008 Remix (By Kleerup)

http://www.youtube.com/watch?v=KZ77PM0EZc0
MYCKE BRA !

____________

haha till dig Malin :P




näe, nu är de läge för att lägga sig på soffan och kolla på något halvkasst på tv:en !

over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

men vissa har ju de jävligt bra :p haha, all välghörenhet tas tacksamt emot, spec om de är nudlar ;)

2009-03-24 @ 10:11:28
URL: http://vodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0