Onsdag 04.03.09 - allmänt lycklig, varför inte liksom?!

hard work work & jag är bäst på de jag gör... idag är det en underbar onsdag, solen skiner och jag kan inte vara något annat, än helt lycklig... längtar som attans till sommarn och allt man kan hitta på då... ge mig sommar nu !

                                     ________________________

                                      låt det förflutna vara förflutet
                                      l
ämna också framtiden ifred
                                                    Lev i Nuet
                                     ________________________






                           As I'm swimming through the stereo
                           I'm writing you a symphony of sound

                          This mix could burn a hole in anyone
                              But it was you I was thinking of




over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0