Onsdag 11.03.09 - jahaja !

ååkej?! en aning överraskande, men baaaallt :P hahaha å ingen fattar va ja menar för ja e lite lätt störd, men ändå..
heelflumm idag tror det beror på att jag tänker tillbaka på helgen, finns bara ett ord [gaaalet] !  sen beror det nog även på att våren närmar sig och solen skiner.. snart så kan man sitta ute i de fina vädret med vännerna.. lyssna på "inte-bengt"  och dricka öl, och bara ha allmänt skojj som vi alltid har : ) några månader till och alla festligheter börjar... äventyr & festivaler.  lööövely !

bara för de så kommer jag att tänka på Matisyahu, så sjukt underbar musik gör han.. någon vi alltid lyssnar på, på sommarn :) GE MIG SOMMAR NU!


en låt jag aldriiiiiig kommer att sluta lyssna på,
live versionen av denne är ändå bara för BÄST !



___________________________

när nu ska jag ut i de fiina vädret ett par minuter,
sen är det dags igen för att jobba vidare...

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0