Onsdag 18.03.09 - våååren är här :D

HEJHOPP ! så underbart väder ute, nu är det juh verkligen vår :D löööve !
idag blir det att ringa till skolan i stockhööölm, man måste tydligen de innan man ansöker om en plats. eftersom att de även kostar att bara ansöka så vill dom att man verkligen ska vara helt säker.. & det ÄR jag, lätt :) snart blir det att beställa ny tattoo-tid.. äntligen snart klar me min skiss, GYTT ! kommer naijs attans...

________________________

LIVEBAND 2009 -som man självklart ska se !

* OASIS 25.01.09  gbg   [x]

* U2  31.07.09  gbg

* COLDPLAY  22.08.09  sthlm




________________________

           
                                                                     (Live Sydney 1993)



kommer vara den bästa dagen i mitt liv att se detta band live, ÄNTLIGEN !
seriöööst kommer stor böla, haha :D



over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

jag ska bara flytta två våningar uppåt, om de blir av ;p

2009-03-19 @ 01:23:34
URL: http://vodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0