Tisdag 03.03.09 - galet roooliiit.

helgen var mycke givande, gaalen & rooolii... fredan var en riktig lägenhetsfest, mycke folk..alkohol konsumering som heter duga..HÖG musik och galenskaper som pågick hela natten...sömn = 3 tim... lördagsförmiddagen var bara för underbar...vi skratta så vi höll på å döö... så när jag väl upptäckte att min kära dator hade havererat.. att min ena spisplatta inte funka... att tv:en cepa...och att de såg allmänt fan ut i lägenheten... de gjorde inget.. eftersom att jag åtminstone hade jävvrigt roligt under tiden allt detta gick i sönder, haha.. Säg Hej Till Optimisten :D
lördagen
i korthet beståd av '... 
massa
bilåkning
känna på
havet
systemet & mc donkan

fixning av
musik
vin&öl
pimpling
utgång i
helsingborg
utposten, harrys, tivoli & tempel
trevligt sällskap
efterfest
guitar hero
... helt sjuukt kul, TACK så mycke för allt säger jag bara : ) 
love you guys !
____________________

Känns som att veckan kommer att gå fort, redan tisdag juh.. och ny dator är redan beställd, står inte ut med att inte kunna lyssna på min älskade musik : (
imorn blir de att åka hem till moder min.. hon är iofs i australien men behöver tjuva tvättmaskinen..hehe, normalt att köra 10 mil bara för att tvätta^^
näe menar de..me und malin ska även ha kafferep.. sen är det snart helg igen..partajj i hbg/malmö redan bokat :P
Laijsa och Malin fyller snart år ' önska er något förbövlen !?
: )
____________________


[T.I. Ft. Justin Timberlake - Dead And Gone]       såå jävvra bra !  

 

I've been travellin' on this road too long
Just tryna find my way back home
The old me is dead and gone


over-and-out !

Kommentarer
Postat av: lisa

haha, jag tänker önska mig nått roligt :p

2009-03-03 @ 16:50:22
URL: http://vodevil.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ameh, det är klart att vi hade skoj!

Det är kul att festa med dig också, alltid fullt ös!

2009-03-03 @ 16:55:22
URL: http://ronnil.blogg.se/
Postat av: lisa

haha, men kom på nått kul, annars så bara kom hit och ha kul! :p

2009-03-03 @ 17:38:24
URL: http://vodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0