Tisdag 17.03.09 - förverkliga mina drömmar.

fick en tankeställare i helgen. så många i min närhet har skaffat familj och de ser heel-mysigt ut och alla är så himla lyckliga och älskade. så glad för alla de som funnit de dom sökt efter.

men de har inte jag gjort riktigt än, jag ser inte mig själv med en pojkvän/man, barn eller hus just nu. de är inte vad jag söker efter. jag söker heller inte efter att sitta i en lägenhet själv, tittar ut på den döa omgivningen av tyst och stillhet. för att sedan vakna upp, gå till ett välbetalt heljobb där jag sitter på ett kontor från 8 till halv 5. och bara väntar in helgen då jag kan slösa upp mina pengar på en massa nöjen. älskar att kunna åka och träffa mina vänner och min familj iofs<3 detta liv passar en massa människor här i världen och dom är säkert lyckliga, men vet att det inte är rätt för mig. finns något mer.

har en dröm, varför inte försöka förverkliga den ist för att bara drömma om den. har alla möjligheter i världen till att minst göra ett försök iaf. och en bra början hade varit Stockholm, som min låtsaspappa sa när ja berätta. -men nettan, de är juh en sån hispig stad, massa människor och alla bara stressar rundor. Och det är exakt de jag behöver, är så över-social och positivt-rastlös av mig så de hade vatt perfekt. vill juh verkligen vara där allt händer :D och Sthlm är en stad med många möjligheter när de gäller allt!

och som alla vet som känner mig så brinner jag för musiken och allt vad de innebär. och när jag berätta för min käre mor om hur mina planer såg ut, så tycker hon absolut att jag ska göra allt som jag verkligen vill. det är juh mitt liv och jag själv bestämmer hur jag vill att det ska se ut och vara. me löööv my mammi<3 så när hon kommer tillbaka från australien så ska hon hjälpa mig när de gäller att lösa allt med mitt nuvarande jobb och söka alternativa skolor i sthlm :) vill juh helst komma in på SAE och gå Audio Production Program. men får se hur allt blir..

är till 100% säker på att detta är rätt att göra. jag håller humöret uppe och har rätt inställning, vet att detta kan ta tid och att det är super svårt & dyrt att komma in på någon skola som jag vill gå på. men vafan, ska verkligen försöka göra allt för att detta ska gå så bra som möjligt. min beslutsamhet om vad jag verkligen vill göra med mitt liv är iaf ett litet steg närmare min dröm :)



BLOC PARTY x 3
        så jävvra bra band, var tvungen att ta tre låtar me dom !








over-and-out !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter superbra tkr jag! Å ja känner igen mig i hur du tänker, d känns som d finns så mkt mer... å sthlm hade passat dig kan ja tro :-)... Hejar på dig gumman <3<3<3

2009-03-17 @ 18:34:55
Postat av: Linnea

Låter superbra tkr jag! Å ja känner igen mig i hur du tänker, d känns som d finns så mkt mer... å sthlm hade passat dig kan ja tro :-)... Hejar på dig gumman <3<3<3

2009-03-17 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0