Måndag 18.05.09 - jag drar.

saknar fegen


   

                           

____________________________

SiESTA!  28-30 maj
besöka Fegen i juni
midsommar (place är icke bestämt än) 19 juni
METALTOWN 26-27 juni
sistaminuten resa ?? juli
U2 live 31 juli
Coldplay live 22 augusti

mina stockholms planer ligger på vil just nu.. jag har kommit på en plan.. min plan är att inte ha nån plan & bara go with the flow, såkallat.. får se vart tiden bär mig..mer spännande så.. kanske vill flytta nån helt annan stans, har juh fått förslag, så vem vet ;)





"ska åka runt runt
å runt igen
"men din karriär då?"
ja strunt i den"
         **
"ja måste röra på mej
för ja dör om ja fastnar"
         **
"en plats för lång tid
kan inte ge mej nånting
min instinkt tvingar mej
att se mej omkring
för världen är stor
med fler möjligheter än man tror"


MYCKET smart & sann text !

ps: tack killar för en halvgalen, poker-öl-tvspels-matlagnings lördag ;D var dööö trevligt !

over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0