Tisdag 12.05.09 - FEGENFESTEN 2009

FEGENFESTEN 2009
"shit happens when you party in fegen"

Är som allra lyckligast när jag befinner mig i Fegen.. Går fan inte att beskriva hur jävvra roligt man har där, måste upplevas.. Folket är så sjukt UNDERBARA.. Man hittar på en massa tillsammans och festar dygnet runt. Inga bråk, verkligen inga otrevligheter alls, bara en massa glada party-människor (:

Så jag vill TACKA dom goe Fegenborna för tredje året
av ännu en sjukt lyckad FegenFest :D 
Vi synes! Blir juh att man drar upp och hälsar på er snart igen =) PUSSSS !

      
                                     malin, jag & daniel                   [bild, johans]


      
                                                förfirre                         [bild, melodys]


| ska lägga upp mina egna bilder sen (:  |

Helgens låt
-så jävvra bra asså ! :D





over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0