mycket rolig helg :) !!!

fredan blev rätt lugn, idol och några öl hemma hos älsk me folket :)
sen blev de att gå upp bajs tidigt på lördag morgon 03.30.. var jävvrigt trött men jag lyckades gå upp. sen bar det av till tyskland, hämtade upp lite folk här och där. orkar inte dra allt. men hela resan blev riktigt bra. hade sjukt roligt. sen när vi kom hem, blev de fest hos tobbe, sen drog vi ner till "meet-station". badade i sjön och bastade, mycket härligt. när jag väl vara hemma hos älsk igen och skulle gå och lägga mig, så lyckades jag trilla ner från trappfan, så nu har man en stukad hand och ett fett blåmärke över röven. de var mindre härligt får jag säg :/ .. men men, sånt som händer ;)

en låt som lyssnades mycket på, påväg hem från tyskland :D




over-and-out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0