BADAH !

Måndagsklubben kämpande på bra me förtäring av alkohol. Hade sjukt skojj,
dock lite tragiskt att Loffe trilla och slog i bakhuvudet så han fick åka in
på sjukan och limma lite. Men annars var kvällen awesome !


Om en timme är de dags för arbetsintervju. De är juh sjukligt segt att sälja bilfan,
så får ta och tjäna ihop pengar så jag kan bege mig till Australien innan
de blir för jävvra kallt här i Sverige.


Snart helg igen har inte bestämt mig än om de blir Hässleholmsfestivalen
eller Killhults Countryfestival. Bestämmer mig väl i sista minuten antar jag.


                         (Jag&Jenna midsommar -10)

Saknar även folket i Falkenberg så måste fan snart dra upp
och hälsa på dom och partajja lite :)




ETT SJUKLIGT BRA BAND !







PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0