Falkenberg för en vecka !

Veckan i Falkenberg, hmmm. ska man säga om den?!
Många timmars jobb om dagen med världens skönaste folk:D
Hade riktigt sköjj på jobbet, ofta sånt händer ?
Så nya goa vänner har man bannemig fått ! :)

Fredagen, bowling samt matkrig, helgalet. Hitta faen en köttbulle i
jackfickan dagen efter, hahah ! Utgång på downtown, med Totte som tog en
body shot från Petters navel var juh lätt höjdpunkten XD

Lördagen, Öl-drickning med Arton, Stefan & Tottsiii
(samt några andra naijsiga människor) (:




Tur som tusan att jag skickade in en sån förbaskat bra ansökan,
att jag fick flytta fram min anställningsintervju i Gbg till den 4 Januari :)
Gäller iofs ett sälj-jobb för Telenor. Men vafean, åka runor överallt i Sverige,
bo på hotell, charma folk att bli kund hos Telenor och partajja litta
hade nog passat mig perfa ;)


Sjukligt tung låt ! 




PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0