Måndag 22 Februari 2010

jag blev som jag blev, när jag inte blev som jag skulle.
inget jag kan hjälpa inget jag kan förändra.
bara sån jag är.
föddes med en rastlös och vilsen själ och kommer nog aldrig att hitta hem.
en del kanske beror på vad jag blivit utsatt för.
eller alla tankar i huvudet som aldrig kommer ut.
men inget jag skyller på.
de som har varit, lämnar jag alltid bakom mig.
framtiden vill jag vara ovetande om.
det är NUET som gäller.
finns ingen som känner mig helt.
har många underbara vänner lite överallt.
men finns ingen jag helt anförtror mig till.
jag kan vara världens snällaste.
jag kan vara världens största idiot.
men ingen är perfekt(?)
jag ÄR världens partydjur.
jag ÄR beroende av att hitta på något roligt hela tiden.
står jag still får jag panik.
måste alltid röra mig.
har tusen planer men vet aldrig vilken jag väljer.



mitt namn är Ewa, ANTOINETTA, Emilia.
dom säger att jag är galen.
själv tycker jag att jag bara lever livet.
på det ända sättet jag kan leva på.



så vem vet, vi kanske ses.
ha de bäst sålänge!






over-and-out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0