GE MIG SOMMAR!

shit vilken sommar längtan jag har idag. vill bara att de ska bli vår då alla festivaler drar igång. och festerna är så sjukt jävvra härliga. det är då man har som roligast, GE MIG SOMMAR! då man kan sitta på en gräsmatta utan skor och strumpor men en öl i handen. lägga sig ner på rygg och kolla upp mot den blåa himlen. VILKEN LYCKA! ska fan lära mig åka vattenskidor i sommar, ett måste! kommer gå åt helvete. men vafan lite utmaningen är juh icke fel :) 

                                                                                 

2 0 1 0
*säga upp och flytta ifrån lägenheten i oskarström snarast
*hitta ett mer spännande jobb! börja plugga?  
*sälja bilen köpa en roligare
*resa till Irland

S J Ä L V K L A R T !
*ÅRE
*FegenFesten
*SiESTA!
*SwedenRock
                     ...m.m



AAAH GE MIG SOMMAR SOMMAR SOMMAR NU FÖRBÖVELN, 
                           VÄCK ME SNÖHELVETET!






over-and-out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0