natten till fredag =)


kollade lite på american pie the wedding idag. attans va många bra låtar de finns i dom filmerna asså. filmerna i sig är sjukt underhållande! döö längesen jag såg dom. kanske borde ta ett american pie marathon snart=) ?







näe, nu har jag varit i skåne hela veckan, så nu vill jag tillbaka till Fegen! Saknar mina sötisar och min underbara älsk =)  !!!!! fredag idag, vilket innebär sista arbetsdagen denna veckan sen är de helg igen. på lördag ska de jävvra-i-den firas, camilla fyller 20 =) tror de kommer bli riktigt skojj!!!!









NU SKA JAG SÖÖÖVA! upp igen om 5 timmar WOHO ;) wtf, de är fredag iaf !!!!!!!!!!


over-and-out !

Kommentarer
Postat av: tönt

Hej Tönt. Upd din blogg din tönt. Mvh Tönt

2010-02-17 @ 07:24:41
URL: http://anderssonaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0