5 dagar i Falkenberg !

Blev ännu en riktigt NICE helg i Fbg, hade sjukt skojj !
Min spindelfobi har nog minskat en extremt LITEN del också.
Har liksom nog inte varit med om att träffa på så många källarspindlar
på så få dagar. HATAR dom ! Överlevde såkallat, men de gjorde fan inte dom.

Varit hos farbror doktorn idag, kollat mina knän.
Finns inte så mycke mer att göra än att gå tll sjukgymnasten och
knapra smärtstillande vid behov. SUGER !

och eftersom jag aldrig var på återkontroll efter mina senaste prover
av förhöga värden av olika slag, så tömde dom mig även på ca 100 liter
blod till 1000 olika prover. de där jag försökt undvika. men kom fan inte undan.
så om ett littat tag får man la veta om allt står rätt till.
men det gör de säkert:)

denna låt/video spelades flitigt av mig i helgen såklart !
DIGGAR den juh så sjukt mycket. ROPE SKIPPING FTW.
2:07 - ÄGER !

PiiZ OuT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0