WTF hände ? Brunett nu faen ;)

Just de ja, igår blev ett historiskt ögonblick, då jag bestämde mig
för att icke vara blondin längre. BRUNETT FTW ;D
picsbevis, kommer la nån gång ! 

Hade dessutom en helnykter och chill helg,
vilket skrämmande nog var ca 7 år sen sist.[ VAFAN händer med mig :O ? ]
Antar att en viss person har fruktansvärt bra inflytande på mig.
Men erkänner att helgen blev mer givande än vad många av dom
andra någonsin har varit, tack för de ! :* ...Josåatteeeh, de var naijs !


Näe nu ska jag bannemig lägga ut litta grejer på nätet som ska säljas
(värde-tavlor, kläder, möbler) typ alla mina ägodelar. Så jag blir av med
skitet och får ihop cash, så vi kan draaaa ! (:



TJOOOOOOHEEEEEJSVEEEEEJJJJJSSSSS ! stördastihuet.com eeeeehjaaaaapp


PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0