mitt liv är allt bra awesome ibland !

Hade sjukt jävvra skojj i Falkenberg, alltid lika galet.
De tackar vi för !!!! :)


Nu har mina planer nog allt ändrats litta igen, men till de bättre,
blir nog att ta en Jorden Runt - Backpacking ! Har funnit mig en reskamrat
som jag verkligen hoppas på att inte backar ur nu. DÖDAR ANNARS, hahah !
Ska skriva en lista på en massa mission och bara ha ett fett äventyr.
Kommer bli så naijs. Fan inte dyrt med flygbiljett heller, 12 100:-

"Börja i New York.
Köra genom stat efter stat, korsa en hel kontinent,
kanske köra på delar av den numera nedlagda men
ack så ökända landsvägen Route 66?" -ett av våra mission.

"Sen vidare till Hong Kong, -Här möts öst och väst i en skön blandning.
Sedan lockar kanske sol och bad ute på någon av Malaysias eller Thailands paradisöar? Varför inte passa på att ta ett dykcert på paradisön Koh Tao."

OCH SÅ VIDARE ! något sånt hade fan vatt GRYMT UNDERBART !
_____________________________________________________________


Fan diggar denna asså, sjukt skön !





Piiz OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0