mitt liv är som ett ? just nu.

ÄNTLIGEN KLAR MED FÖRBEREDELSE INFÖR BOKSLUT. GÖÖÖDDE !!! 
fiiiifaen va man har jobbat röven av sig asså. men nu är de äntligen över.
hmm, dags att börja fokusera sig på skol-ansökan och shiiit. 


Imorn bär det av till Stockholm. Börja bli litta trött på att åka fram och
tillbaka hela tiden. Måste bannemig ta mig tid att dra till Falkenberg
också, så jag kan hälsa på min Ziggy-broder som jag allt saknar ! 


Men de ska bli fett på lördag att äntligen få se TIËSTO live :)


___________________________________________


tycker inte riktigt att denna remixen är lika bra som live versionen
Skrillex körde förra gången jag såg han. men den får duga. 






PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0