sommar snart ?

Tadaaa... ! assssåå, jag gillar bannemig inte vintern och
ännu mindre snöslask-möget. Visst de är la mys med snö på vintern,
men räcker fan me på julafton sen är jag nöjd.

Trots mitt lilla hat mot vintern så hade jag iaf en bra helg.
En helg tillsammans me dom bästa här hemma i våran lilla håla.
Ni är bäst, men de vet ni redan ! 


Snart är den långa väntan över. Nästa vecka bär de av igen till Stockholm.
Denna gång för att uppleva TIËSTO live i Globen (17/12). :D yaaaay !!!!!! 



________________________


Älskar stunderna då jag och Sissela drar igång A Day To Remembers - 

I'm Made of Wax, Larry, What Are You Made Of?


på högsta volym oavsett tid på dygnet och bara sjunger (snarare skriker) och dansar röven av oss ! :D (1:50 BÄSTA!)







PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0