Äntligen har jag hitta mitt riktiga jag ! ;)

I förgår natt kom jag på exakt vilken frisyr jag ville ha,
en aning vågat för att ha varit enbart blond i hundra år.
Men vafaen, jag är inte rädd för att våga chansa litta. 

Detta blev iaf resultatet efter 3 timmar hos frisören ! 



Känner att detta är verkligen jag. FUCKING LOVE IT !

svart, rött & litta rakat är la alltid naijs ?

_______________________________________________________________

Min käre zigge-broder Tottsiii ligger och sover och jag taggar inför ikväll.
25 års fest hos Fiddeliii som gäller om några timmar :D





PiiZ OuT !

Kommentarer
Postat av: Anonym

håret blev sjukt snyggt!

2011-01-17 @ 10:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0