Plan B !

Efter att fått veta att jobbet jag var på intervju på
hade 130 sökande och enbart 10 får en tjänst.
Så kändes min chans att få något jobb = NOLL !
Eftersom jag inte hade någon som helst erfarenheter av skiten.
Rättarsagt så fick jag inte heller tjänsten, fick veta det idag.

MEN ! inte deppig alls över det. Har alltid någon plan på G ^^

Efter några visa ord från min fader. Så har jag nu en plan B :)
Har suttit ca 9 timmar idag och sökt jobb till förbannelse,
så hoppas på att få iaf något svar nästa vecka. Men ska söka
en jävvra massa till. Denna gången ska jag fan komma någonvart ! 


______________________________________

Underböööört imorn är de FREDAG :D 
några av fredagsklubben samlas över lite poker och öl ;) 

Längtar till lördagen, vet att de kommer bli PARTY !!!! 


NÅGOT NYTT & PARTY ! 




PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0