Back in Skåne!

Tillbaka i Skåne efter en nice vecka i Sthlm.
Alltid skojj att träffa folk man saknat. Blev även
en fest runda till Västerås med Hanna.

Men höjdpunkten var ändå såklart i måndas.
Till att börja me fick vi stå i en sjukt lång kööö, typ 2 km.
Och vi alla (eller, mja mest Villiam) var lite avis på Filip
som fick gå in på gästlistan, då han har samma skivbolag
som Koan Sound.

Asså fyyfaaan va galet bra spelningarna va. Koan Sound, mjja helt okej.
Skrillex är grym som vanligt men han var bättre på Emmaboda.
Och Flux Pavilion ÄGDE :D herre-jävvra vilken lycka när man stod där
och bara hoppa av glädje till den underbara musiken. 

Adrian dansade i sönder sina skor och jag lyckades slå av en bit av
min tand. Så kan de gå. Sjukt minnesvärd kväll trots tequila shots,
vin och massvis med öl.

Snart är de dags igen att dra upp till Sthlm, då för att se TIËSTO (17/12) :D

Idag är de fredag och jag ska ta de exakt lugnt. För imorn bär det
av till Fegen igen. Mest för Mattias skull så att han kommer iväg litta.
Känner att min käre vän behöver partajja med fegenborna ^^

______________________________________________







PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0