Vill bli "vuxen" igen ! ^^

Blev riktigt avis på min fine kusin Marielles
senaste blogg inlägg http://lookofme.blogg.se/ .
Dehär med att ta ett glas vin och bara njuta av sitt egna sällskap ett slag.
Saknar väldans mycke att ha mitt egna place, känner att de är
läge igen att flytta. Tror inte jag behövs just här längre!? :)
Frågan är bara vart ? Tänker icke lämna Skåne iaf ! 

Har sökt några jobb i Helsingborg nu och hoppas på ett bra svar
tillbaka snart. Behöver få en stadig inkomst igen så man kan
börja leva fan.

Känns som jag typ fått en "spark i röva". För plötsligt så
känns allt så mycket lättare nu. Sjukt underbar känsla, yaay :) 


Börjar närma sig slutet av månaden vilket innebär att min
skol-ansökan ska skickas in. OMG nervös fan ! 


__________________________________________________


Denna veckan har det blivit en del kakbak och gammal musik.
De gillar vi ! Nu ska jag baka schackrutor och lyssna på denna
gamla 60-tals hiten ^^ 





PiiZ OuT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0